Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania dotyczące Programu Kometa? Odpowiedź możesz znaleźć tutaj!

Punkty są naliczane/rejestrowane u autoryzowanych dystrybutorów Bayer, listę zamieściliśmy w zakładce Dystrybutorzy.

Informacje o stanie punktów można uzyskać po zalogowaniu na stronie programu lub dzwoniąc na Infolinię pod numer 800 164 046.

Punkty są ważne 2 lata od momentu ich zarejestrowania u autoryzowanego Dystrybutora Bayer.

Punkty wygasają dwa razy w roku – 30 czerwca oraz 31 grudnia. Informacje na temat wygasających w zbliżającym się czasie punktów można znaleźć po zalogowaniu na stronie lub kontaktując się z Infolinią. Dodatkowo przed wygaśnięciem terminu ich ważności otrzymają Państwo pismo informacyjne na podany wcześniej adres korespondencyjny.
Zgodnie z regulaminem programu punkty należy zarejestrować w przeciągu miesiąca od zakupu produktu.

Istnieje możliwość wykonania cesji punktów. Wnioski są rozpatrywane indywidualne, prosimy o skontaktowanie się ze swoim przedstawicielem Bayer.

Liczba koszyków została zwiększona do 10.
„Punkty niezatwierdzone” to punkty wprowadzone do systemu, ale jeszcze niezaakceptowane przez dystrybutora. Najczęściej jest to spowodowane zakupem środków na fakturę z odroczonym terminem płatności.
Punkty zatwierdzane są przez dystrybutora po opłaceniu faktur za produkty. Jeśli wszystkie płatności są uregulowane, prosimy o kontakt z dystrybutorem.

Hasło jest wysyłane Państwu w pierwszej przesyłce razem z listem powitalnym oraz kartą Kometa. Jeśli nie mogą Państwo odnaleźć hasła, prosimy o kliknięcie "Nie pamiętam hasła" pod logowaniem. Po weryfikacji danych, będą Państwo mogli ustalić nowe hasło.

Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 tygodni. Zazwyczaj przesyłki wysyłane są kilkoma transportami.
Osoby zgłoszone do Programu jako osoby fizyczne (początek karty 02) mogą podać dowolny adres dostawy, natomiast nagrody dla osób prawnych (początek karty 11 oraz 01) dostarczane są na adres firmowy podany przy rejestracji.
Reklamacja dotycząca uszkodzonej paczki powinna być zgłoszona bezpośrednio kurierowi dostarczającemu przesyłkę. Reklamacje dotyczące wad ukrytych prosimy zgłaszać, dzwoniąc na Infolinię.